2013. június 10., hétfő

Abbahagyjam a blogot?

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. Befejezzem ezt a blogot?
Úgy értem már a 10. fejezetnél járunk, de úgy látom, nincs sok értelme folytatni.
1. Nem olvassák valami sokan. Legalábbis én így látom.
2. Alig vannak kommentek, így nem tudom, hogy tetszik-e nektek.
3. A kezdeti lelkesedésem sem a régi.
Így egyenlőre nem látom értelmét folytatni...
Ha szeretnétek, hogy folytassam légyszi kommenteljetek IDE lentre.
De ha ez a "lelkes" közönség csak 3 ember, akkor sem folytatom... Úgy érzem 3 embernek nincs értelme blogot írni...
Na? Mi legyen?

6 megjegyzés:

  1. Ne hagyd abba! :(

    VálaszTörlés
  2. Nos, ez a te döntésed, amit én tudok mondani, az az, hogy nekem tetszik. Szeretem a stílusodat, ahogy írsz, és szeretem, hogy nem a megszokott kis nagyon hepi történet. Az olvasottságról annyit, hogy legalább olyanok olvassák, akik szeretik.:) Ha neked nem vagyunk elegen, nincs semmi baj. Nem a kommentekből derül ki, hogy tetszik-e.:) Szerintem a megtekintések száma inkább a mérvadó.:) De ha eddig mindkét dologra tudnál is bólintani, hát, a harmadikra ne tedd. Ha már nincs meg a lelkesedésed, ne csináld! Maximalista emberként azt tudom mondani, hogy vagy adj bele mindent, vagy hagyd az egészet a francba!:)
    Egyébként tényleg a mi véleményünk számít, hogy abbahagyd-e vagy ne?:)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Köszönöm a biztatást! :)
    Nagyon jól esik, hogy mégsem hiába írom!
    Szaffi: A lelkesedés még megvan, csak kicsit lelohadt, amikor nem láttam egy véleménynyilvánító kommentet. Szóval igen, nekem nagyon is számít a véleményetek!

    VálaszTörlés
  4. Helyes!:) Azért ne teljesen tőlünk függjön a blogod, oké?:)

    VálaszTörlés